מכרז כ"א פנימי/חיצוני
תואר התפקיד: מנהל מדור רכש ואספקה במועצה המקומית ראש פנה.
היקף משרה:
50%
דירוג:
מנהלי 7-9
כפיפות :
גזבר המועצה
ייעוד:
ניהול הרכש ברשות המקומית (לרבות רכישת טובין, אחסנתם, הספקתם, שמירה עליהם וקביעת רמת המלאי), תוך תיאום בין הצרכים לבין התקציב ושמירה על האינטרס הציבורי וטוהר המידות.
תחומי אחריות:
- ניהול מצאי (אינוונטר) ברשות המקומית.
- ביצוע רכש ואספקה.
- טיפול בחוזים עם ספקים וקבלנים.
דרישות התפקיד:
תנאי סף:
השכלה:
בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
או
- הנדסאי או טכנאי רשום לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג 2012
- בידו שתי סמיכות לרבנות ("יורה יורה")לפי אישור הרבנות הראשית בישראל;
- בידו אישור שלמד תוכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל שש שנים לפחות לאחר הגיעו לגיל 18; נעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל.
ניסיון מקצועי:
עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כאמור – בעל ניסיון מקצועי של 3 שנים לפחות, במהלך 5 השנים שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, בתחום הרכש, הלוגיסטיקה ואמרכלות.
עבור הנדסאי רשום – ניסיון מקצועי של 4 שנים לפחות, במהלך 5 השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, בתחום הרכש, הלוגיסטיקה ואמרכלות.
עבור טכנאי רשום – ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות, במהלך 5 השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, בתחום הרכש, הלוגיסטיקה ואמרכלות.
ניסיון ניהולי:
3 שנות ניסיון לפחות בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה.
דרישות נוספות:
- שפות- עברית ואנגלית ברמה גבוהה, יכולת ניסוח בע"פ ובכתב
- יישומי מחשב- היכרות עם תוכנות ה OFFICE.
דרישות תפקיד מיוחדות:
- ניהול משא ומתן עם ספקים וקבלנים.
- עבודה הדורשת סדר וארגון ודיוק בפרטים.
קורות חיים + מסמכים רלוונטיים (צילומי תעודות והמלצות) יש למסור בשעות העבודה המקובלות, במעטפה סגורה ובמסירה ידנית עד ליום 1.12.19 בשעה 15:00
טלפון לשאלות ולבירורים: 04-6808618 נעה
מוטי חטיאל
ראש המועצה המקומית