מכרז כוח אדם

מועצה מקומית ראש פנה מזמינה בזאת הצעות למכרז לתפקיד

מנהל/ת שירותים מוניציפאליים וממונה על שירותי החירום והביטחון ברשות

היקף המשרה: 100%

תיאור המשרה:

ניהול תחום השירותים המוניציפאליים ושיפור פני המושבה ברשות, טיפוח ושמירת חזות המושבה ורווחת התושב.

ניהול הכנה והפעלת מערך החירום והביטחון הרשותי עם כלל בעלי התפקידים ובסיוע הדדי עם רשויות שכנות ברגיעה ובחירום, תוך שיתוף פעולה עם הרשויות וכלל הכוחות הפועלים במרחב.

תחת ניהול השירותים המוניציפאליים יהיו תחומים:  ביטחון, מוקד, פיקוח ואכיפה, איכות הסביבה, תברואה ניקיון ומחזור, מים וביוב, תחבורה, חזות היישוב ונוי, רישוי עסקים.

הגדרות התפקיד:

  • ניהול כולל של תחום השירותים המוניציפאליים: כולל אחריות לתקציב וכ"א במחלקות הכפופות
  • אחראי לכל תחומי הביטחון במועצה בשגרה ובחרום.
  • אחריות לבנייה וליישום תוכניות העבודה של כלל המחלקות, בתחום השירותים המוניציפליים.
  • תכלול הפעילויות הבין מחלקתיות בתחום השירותים המוניציפאליים.
  • פיתוח השירותים המוניציפאליים במושבה, על פי המדיניות ותוכניות העבודה של המועצה.
  • אחראי לפעילויות הפיקוח והאכיפה בתחומי המועצה.
  • אחריות על מוקד המועצה.
  • הכנת המועצה והמושבה לשעת חירום.
  • אחריות לבט"ש בתחומי המועצה ולניהול אירועי החרום במועצה.
  • ניהול תקציבי הביטחון ואחריות למרכיבי הביטחון במועצה. (הקמה ותחזוקה).
  • נציג המועצה מול גורמי הביטחון, מל"ח וגורמי ההצלה.

דרישות המשרה:

השכלה והכשרות:

  • תואר אקדמאי רלוונטי בתחומי העיסוק: כלכלה, מנהל עסקים, לוגיסטיקה, איכות הסביבה. תואר ראשון לפחות.
  • בוגר קורס קציני צה"ל או מ"י
  • בוגר קורס קב"ט. – יתרון.

ניסיון מקצועי:

  • ניסיון מקצועי של 3 שנים לפחות באחד או יותר מהתחומים הבאים: אחזקה , לוגיסטיקה, איכות סביבה.
  • ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות בתפקיד מקצועי בתחום שירות החירום וביטחון.

ניסיון ניהולי:

  • ניסיון בניהול של 3 עובדים לפחות, לתקופה של שנתיים לפחות.
  • בוגר קורס קצינים – ניסיון פיקודי של שנתיים לפחות.

דרישות נוספות:

  • היעדר הרשעה שיש עימה קלון.
  • שפות – עברית ברמה גבוהה, אנגלית טובה.
  • יישומי מחשב- היכרות עם תוכנת ה office

כישורים אישים:

  • יכולת לקשר בין האזרחים לבין כוחות הביטחון.
  • יוזמה, חשיבה יצירתית ויכולת הובלת יוזמות חדשות.
  • יכולת להוביל צוותי עבודה במושבה.
  • יחסי אנוש טובים
  • זמינות גבוהה ושעות עבודה גמישות
  • ראייה מערכתית רחבה.

קורות חיים + מסמכים רלוונטיים (צילומי תעודות והמלצות) המוכיחים את הנטען בקורות החיים ובדרישות התפקיד הנ"ל, יש למסור בשעות העבודה המקובלות, במעטפה סגורה ובמסירה ידנית, עד ליום א' 22.9.19 בשעה 15:00.

טלפון לשאלות ולבירורים : 04-6808600 נעה

 

מוטי חטיאל

ראש המועצה המקומית